INFORMACJA O REALIZACJI II I III ETAPU PROJEKTU "WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ORAZ ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W SPZOZ W BYCHAWIE"

Wykonanie sieci strukturalnych LAN:

1. Połączenia między budynkowe światłowodowe – obiekty SP ZOZ w Bychawie przy  ul. Piłsudskiego 28 (Przychodnia Rejonowa, Magazyn, Kuchnia, Administracja, Szpital):
- wykonanie kanalizacji teletechnicznej
- ułożenie kabli światłowodowych w wykonanej kanalizacji
- ułożenie kabli światłowodowych wewnątrz budynków

2. Wykonanie sieci teleinformatycznej
- rozbudowa instalacji w budynku Administracyjnym część Rehabilitacji
- modernizacja i rozbudowa instalacji w budynkach magazynu, kuchni i szpitala
- wykonanie instalacji w budynku Przychodni Rejonowej
- wykonanie instalacji w  GOZ Zakrzew, GOZ Krzczonów, GOZ Wysokie, GOZ Jabłonna, GOZ Piotrowice i WOZ Chmiel, WOZ Bychawka, WOZ Stara Wieś, WOZ Giełczew, WOZ Kiełczewice

3. Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń aktywnych
- konfiguracja routerów w sieci WAN
- konfiguracja przełączników zarządzanych w sieci LAN

III etap realizacji Projektu zakłada zakup sprzętu komputerowego, serwerów oraz  specjalistycznego oprogramowania medycznego i administracyjnego.

W dniu 15.07.2011r. ogłoszono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz wdrożenie oprogramowania specjalistycznego (medycznego i administracyjnego) w SP ZOZ Bychawie.
Termin realizacji przewidziano na III i IV kwartał 2011 r.

Całkowita wartość Projektu wynosi 2.198.983,51 PLN. Całkowite wydatki kwalifikowane projektu wynoszą 2.196.502,00 PLN, w tym dofinansowanie w formie płatności ze środków europejskich w kwocie nieprzekraczającej 1.867.026,69 PLN
i stanowiącej nie więcej niż 85% kwoty całkowitych wydatków kwalifikowanych Projektu (zgodnie z Aneksem nr 2 z dnia 25.10.2010 r.).

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem